Katarzyna & Krzysztof

Drewniany mały kościółek, cudownie przyozdobiony tiulem i świecami... i Oni, najważniejsi w tym dniu Kasia i Krzysztof. Dwoje zakochanych w sobie ludzi, składało przysięgę małżeńską przed gronem rodziny i przyjaciół. Były łzy wzruszenia, radość, emocje których nie da się opisać...
WESELE ! Coś wspaniałego, w pewnym momencie chciałam porzucić aparat i bawić się ze wszystkimi. 
To był cudowny dzień pełen pozytywnych emocji, mimo tego że byłam chora udało mi się nie zawieść Młodej Pary. Efekt mojej pracy możecie podziwiać na zdjęciach poniżej...






 













 











   
 











 








 










Serdecznie zapraszam na mojego fanpage: 


Share:

11 komentarze

  1. Bardzo fajne fotografie :) Pamiątka z tego wyjątkowego dnia w rodzinie zostanie na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weszłam tu przez link z facebooka i naprawdę, robisz przepiekne zdjecia :)
      https://www.blog017.blogspot.com

      Usuń
  2. Bardzo ładne.
    Jakim sprzętem wykonujesz zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystkie pytania odpowiem na mailu, także proszę tam kierować pytania :)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia <3 Panna młoda miała boską sukienkę :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny ten kościółek. Bardzo klimatyczny. Zdjęcia też bardzo ładne☺

    OdpowiedzUsuń
  5. uczestnictwo w ślubie jako fotograf to wyjątkowa rola. budujesz młodej parze wspomnienia ich najpiękniejszego dnia. to piękna profesja.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiet wspaniały ! A zdjęcia magiczne !
    Zapraszam do mnie :)
    https://roslinabyjola.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń