SESJA ŚLUBNA PLENEROWA AGNIESZKI & TOMKA

 Agnieszkę i Tomka mieliście już przyjemność poznać w poprzednim poście. W końcu znalazłam czas żeby zamieścić na blogu zdjęcia z naszego wypadu do Kazimierza Dolnego, gdzie odbyła się sesja ślubna tej przemiłej Młodej Pary. Jesienna aura nieco nam splatała figle, było słonecznie ale bez kurtek i szalików się nie obyło i tutaj brawa się należą dla Pani Młodej, za odwagę i za to, że wytrzymała momenty, w których musieliśmy pracować i trzeba było zdjąć okrycie wierzchnie :-) Po tym wszystkim czekała nas przepyszna herbatka i pogaduchy w drodze powrotnej do domu. Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami.
Udanego wieczoru! 




  

















Share:

6 komentarze

  1. Piekne zdjęcia :) najciekawsze są te w łódce :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia w lesie zbytnio do mnie nie trafiają, może już zbyt dużo takich widziałam, jednak te w łódce są przepiękne. Idealnie wykadrowane, nie prześwietlone, po prostu świetne! :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: http://lustrzaneslowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia i plenery!
    Panna młoda także ma śliczną suknię, uwielbiam koronki :)
    Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku *0* Jakie genialne zdjęcia ! :) Obydwoje są bardzo fotogeniczni :) Pozdrawiamy https://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna sceneria, cudna Para Młoda i cudna Pani Fotograf <3 Zdjęcia naprawdę piękne! Nr 9 i przedostatnie najbardziej mi się podobaja :))
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja, a para idealna :) Najbardziej podoba mi się ta ostatnia sceneria!
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń