Lenka


Do tej sesji przygotowywałam się od dawna. Wiem, że efekt nie jest jeszcze w pełni zadowalający ale to dopiero moja 1-sza sesja niemowlęca. Ostatnio dużo zaniedbałam wyłącznie z braku czasu, ale teraz zamierzam wszystko nadrobić, zacząć działać i iść do przodu.  A więc zaczynam! 
Wczoraj razem z siostrą wybrałam się do małej księżniczki o imieniu Lenka. Cudowny maluszek wraz z mamą, która ostatnio gościła u mnie na blogu, bardzo ciepło nas przyjęły. Na początku nasza kruszynka miała tyle energii w sobie, że nie sposób było ją zatrzymać w miejscu, aby zacząć naszą współpracę. Musiałysmy troszeczkę poczekać, aż przyśnie. Nie trwało to długo i po chwili mogłyśmy już wziąć się do pracy. Czas nam zleciał naprawdę szybko, ale za to w przemiłym towarzystwie. Kiedy się nie obejrzałyśmy trzeba było wracać do domu, w którym czekało na nas masę obowiązków i zapach unoszącej się domowej roboty, wędzonej kiełbaski, pycha :-) No ale nie o tym tu mowa. Zatem... miłego oglądania :-)










Share:

16 komentarze

  1. jakie cudowne zdjęcia! i jaki aniołek! :D ale masz talent! :D zapraszam do siebie http://shollove.blogspot.com/ dopiero zaczynam :)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie :)
    Też kiedyś zrobię taką sesję swoim dzieciom.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja chrześniaczka ma na imię Lenka:) Sesja cudowna - piękna pamiątka :) Aż oczu oderwać nie można:) Uwielbiam takie słodkie bobasy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna sesja Uwielbiam oglądać takie zdjęcia dzieciaczki tak ślicznie wyglądają jak aniołki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie paluszki malusieńkie jejciuuu , uwielbiam takie szkraby !

    Obserwujemy ? Jeśli tak zacznij i daj znać u mnie a szybko się odwdzięczę, jestem uczciwa więc bez obaw :)

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakbym miała dzidziusia to chciałabym właśnie taką sesję.
    Cudowne zdjęcia i mega słodkie te dodatki. Uroczy maluch :)

    OdpowiedzUsuń
  7. takie malutkie stópki <33

    przecudowne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejciu jakie urocze dzieciątko! :) Cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia :)

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia są cudowne, bardzo podobają mi się takie maluchy :)

    OdpowiedzUsuń